Social network

Segui gli aggiornamenti sulla pagina ufficiale di Facebook  

sabato 1 marzo 2014

Introduzione a Ludwig Feuerbach

Opere principali

Essenza del Cristianesimo, Principi della filosofia dell'avvenire.
Feuerbach pone importanza alle tematiche del corpo in quanto oggetto concreto. Il pensiero diventa attributo, non più predicato del discorso filosofico. Precursore della filosofia della nutrizione (l'odierna nutrigenomica) ambito secondo lui condizionato dalla situazione socio-economica di una cultura; famosa la sua affermazione: "l'uomo è ciò che mangia".

Critica alla religione


La religione viene considerata la prima autocoscienza dell'uomo; essa permette di riconoscere se stessi ma bisogna realizzare che la realtà esterna che circonda l'uomo in realtà è l'uomo stesso (questo processo di autocoscienza porta all'ateismo). La religione è un'antropologia capovolta. Ogni religione vede nella precedente una idolatria; in realtà ogni religione accusa le altre di difetti che appartengono anche a chi muove questa accusa. Tutte le religioni esternano le qualità interne dell'uomo. Volere e potere non sono proporzionati nell'individuo, troppo volere poco potere. 
La dipendenza dalla natura porta a vedere le divinità immerse negli elementi naturali che ci circondano.

Ateismo

La religione è uno stato patologico in cui l'uomo attribuisce a Dio le sue qualità migliori. Ipostatizzazione: Dio è reso sostanza, ovvero si trasforma nella caratteristica umana; l'essenza religiosa si risolve in quella umana. Dio da soggetto diventa predicato; Dio è risolto nell'uomo. Capire questi concetti, per Feuerbach, è un atto teoretico, conoscitivo.

1 commento:

  1. Ricivutu esse di ricivete terapiji di u depot di orale o futuri di injezziunale, sti bisognu di visita di assistenza medica per a medicazione è di surviglianza di a sicura è a risposta. Sì i pazienti sò trattati bellu prima, prima chì lotu di danni à u sistema immune hè accadutu, l'expectativa di vita hè vicinu a u normale, finu à quandu stanu nantu à u trattamentu riprova. In ogni casu, quand'ellu ùn viaghjanu micca a terapia, u virus ribella à u nivellu altu in a maiò parte di malatie, à volte nunda di a malatia gravi, perchè aghju passatu questu quì è ancu un risultu aumentatu di morte. U scopu di "cure" hè sempri invece, ma averemu crede chì u mo guvernu hà fatti milioni di drogues ARV invece di truvà una curazione. per a terapia persunalizata è di surviglianza. L'ARV sola ùn pò micca guariscenu l'HIV comu di i celluli chì sò infettati sò largamente CD4, e di i celluli di memoria, è possibbilmente di altre crescenu chì actanu cum'è reservorii longu. VIH potu oculari in sti celluli senza esse detecati da u sistema immune di u corpu. Per quessa chì ancu quandu ART viaghjate ubligatoriamente di e volta di infezzjoni di i celi, ghjunti chì anu infughutu prima di a iniziativa di terapia persistenu è da issi reservorii u VI rebbia si u trattamentu hè statu. "Cure" pò esse qualchissimu un cura di eradicazione, chì significa à ridirete solu u corpu di u virus di reservatu o una curazione HIV funziunale, induve ellu vi pudete esse in i celluli di u reservatu; ma a rebutioni versu nivellu elevatu hè impeditu dopu a interruzzione di terapia. L'Itua Meditazioni Herbalificà me crede chì ci hè una speranza per e persone chì soffrenu, a malatia di Parkinson, Schizophrenia, Cancer, Scoliosis, Fibromialia, Fluoroquinolone Toxicity
    Sindrome Fibrodisplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's disease, Desmoplastic tumblr-cellulose, Diabetes, Celiac disease, Creutzfeldt-Jakob disease, Amyloid Cerebral Angiopathy, Ataxia, Artritis, Amyotrophic Lateral Schloss, Alzheimer's, Adrenocortical carcinoma.Aquenza, I malatii allergii. Hiv_ Aids, Herpe, Copd, Diabetes, Hepatitis, aghju avete infurmatu in elli cumu guariscenu Tasha è Tara, per quand'e cuntattate à Ghjesù à drituherbalcenter@gmail.com, ancu parlatu nantu à u whatsapps +2348149277967 crede à mè era faciale aghju bevutu a so ricerche di erba erbi per dui simani è i guariscenu cum'è chì ùn hè micca Dr Itua un omu maravigghianu? Sì hè ellu! Aghju aghju aghju datu tantu, vi cunsiglià sè si avete suffrutu da una di e malatie. Pls cuntattu per quellu chì hè un omu bonu.

    RispondiElimina